Beurer Romania
Cos

Comanda Si Transport

CONFIRMAREA LIVRARII

Un operator Bermedical te va contacta telefonic in urmatoarea zi lucratoare efectuarii comenzii online pentru a confirma corectitudinea comenzii si a datelor de contact furnizate de tine. De asemenea, operatorul Bermedical iti va aduce la cunostinta tariful de transport, in cazul in care comanda ta este mai mica de 300 RON sau nu este livrata in Oradea. 

CUM PRIMEŞTI PRODUSELE

Odata efectuata confirmarea livrarii si a tarifului de transport, produsele comandate iti vor fi livrate in maxim 48 de ore din momentul discutiei telefonice cu operatorul Bermedical. Acest interval este valabil in zilele lucratoare (luni-vineri). Comenzile primite in weekend vor fi confirmate si onorate in primele zile ale saptamanii urmatoare.

Comenzile sunt livrate prin firma de curierat Fan Courier. Comenzile cu o valoare mai mare de 300 RON sunt livrate GRATUIT in toate zonele cu acoperire Fan Courier! Daca adresa destinatarului nu se afla in aria de acoperire Fan Courier, costul transportului va fi calculcat conform tarifelor Fan Courier. În Oradea, toate produsele sunt livrate GRATUIT de personalul Bermedical.

In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 300 RON, costul transportului in zona de acoperire Fan Courier este 20,00 lei.

In cazul comenzilor livrate in alte localitati, se va solicita clientului plata unui tarif de livrare platit direct firmei de curierat ce efectueaza transportul produselor, tarif care va fi adus la cunostinta clientului in momentul confirmarii comenzii. Consulta tarifele Fan Courier aici: Tarife Fan Courier

CUM PLATEŞTI PRODUSELE

Produsele sunt platite in numerar (ramburs), in momentul in care acestea iti sunt livrate (fie prin angajati Bermedical, fie prin Fan Courier). 

RETUR PRODUSE

Orice produs achizitionat se poate returna in termen de 14 zile. In cazul in care nu sunteti multumit de produsul achizitionat, ne puteti trimite solicitarea de retur pe beurer@beurer.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost achizitionat. NU se accepta retururi pentru produsele care prezinta urmatoarele aspecte:

  • produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client;
  • produse care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice (inclusiv consumabilele acestora); 
  • produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
  • produsele care nu includ ambalajul original intact, certificatul de garantie in original, factura sau bonul fiscal, impreuna cu toate celelalte documente incluse in colet. 
Produsele trebuie returnate in ambalajul original, alaturi de toate actele insotitoare trimise: certificat de garantie, etichete intacte, copie factura.

In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, utilizare, zgarieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. 

Daca impreuna cu produsul achizitionat ai primit si diverse cadouri / materiale promotionale, este necesar ca impreuna cu produsul sa returnezi si materialele trimise. 
Costul transportului pentru retur este suportat de client. 

In urma constatarii bunei stari a produsului si a ambalajului, se va returna in contul clientului contravaloarea achitata pentru produs. Daca la achizitia produsului, transportul a fost suportat de client, contravaloarea costului pentru transport nu va face subiect al returului, repspectiv valoarea returnata va reprezenta doar valoarea achitata pentru produs.

In situatia in care se doreste returnarea unui produs nefolosit, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa (factura / bon fisca si certificat de garantie), deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original).

GARANTIA PRODUSELOR ACHIZITIONATE

La orice achizitie efectuata, cumparatorul trebuie sa verifice la primirea produsului, daca acesta este complet, daca are toate accesoriile si daca nu este deteriorat.

Accesoriile si consumabilele (mansetele tensiometrelor de brat, bateriile, etc.) nu beneficiaza de garantie. Deteriorarile precum: zgarieturile, crapaturile, rupturile, etc. care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii nu beneficiaza de garantie.
 
Garantia nu se acorda in urmatoarele conditii:
  • neprezentarea certificatului de garantie cu data exacta a cumpararii, stampilat si semnat, avand toate rubricile completate, impreuna cu documentul de achizitie (factura / bon fiscal);
  • defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, utilizare, intretinere, manipulare si depozitare, toate acestea mentionate in Manualul de Utilizare al produsului;
  • deteriorari provocate de cumparator prin utilizare neglijenta sau necorespunzatoare;
  • utilizare in medii necorespunzatoare: umezeala, caldura excesiva, radiatii;
  • defectiuni aparute ca urmare a neambalarii corespunzatoare a produsului, in momentul livrarii catre SC Ber Medical SRL de catre cumparator;
  • produsul prezinta semne de distrugere mecanica sau chimica;
  • produsul a fost reparat de persoane neautorizate;
  • utilizarea produsului in alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput; 

Societatea noastra declina orice responsabiltate pentru accidente sau prejudicii care au legatura cu folosirea necorespunzatoare a aparatului.

Detalii