Beurer Romania
Cos

Comanda Si Transport

CONFIRMAREA LIVRARII

Un operator beurer.ro te va contacta telefonic in urmatoarea zi lucratoare efectuarii comenzii online pentru a confirma corectitudinea comenzii si a datelor de contact furnizate de tine. 

CUM PRIMEŞTI PRODUSELE

Odata efectuata confirmarea livrarii si a tarifului de transport, produsele comandate iti vor fi livrate in maxim 48 de ore din momentul discutiei telefonice cu operatorul beurer.ro . Acest interval este valabil in zilele lucratoare (luni-vineri). Comenzile primite in weekend si in zilele libere pentru sarbatorile legale vor fi confirmate si onorate in primele zile lucratoare care urmeaza.

Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii nostri, in functie de aria de acoperire a firmei de curierat.

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare cu exceptia perioadelor promotionale mentionate mai jos. Comenzile sunt livrate prin firma de curierat Fan Courier.

Ne rezervam dreptul de a intarzia/refuza o livrare in cazul in care ati optat pentru plata on-line insa suma virata nu este evidentiata in conturile noastre pana la termenul limita stabilit pentru vanzare.

Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 20 lei, TVA inclus pentru zonele care se afla in aria de raspandire a companiei de curierat si pentru o comanda a carei valoare este sub 300 lei, livrare oriunde in Romania

Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei. Pentru situatiile in care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervam dreptul, la randul nostru, sa modificam acest pret. Majorarea de pret intra in vigoare si se aplica tuturor livrarilor expediate dupa anuntarea majorarii.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT pentru livrarile facute in aria de raspandire a firmei de curierat. 

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. in momentul in care dvs. sau o parte terta desemnata de dvs., alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor comandate.

Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura fata de beurer.ro

De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte in lipsa unui raspuns din partea Cumparatorului.

Dupa o incercare de livrare nereusita din culpa clientului, efectuata de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata, iar acest contract reziliat.

Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes.

Pentru Perioadele promotionale (Black Friday, Craciun, Anul Nou, Paste, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate in intervalul desfasurarii campaniei, poate fi diferit de cel afisat pe site-ul www.beurer.ro si se va face intr-un interval de pana la 5 zile lucratoare de la acceptarea si confirmarea comenzii de catre operatorii nostri.

Beurer.ro desfasoara campanii promotionale de transport gratuit. In cazul acestora, livrarea gratuita se face in aria de acoperire a Fan Courier.

CUM PLATEŞTI PRODUSELE

– in sistem ramburs, la livrare (numerar) catre curierul care a livrat comanda.

- prin transfer bancar.

- cu cardul de debit/credit direct pe siteul beurer.ro prin intermediul procesatorului de plati.

RETUR PRODUSE

Orice produs achizitionat se poate returna in termen de 14 zile. In cazul in care nu sunteti multumit de produsul achizitionat, ne puteti trimite solicitarea de retur pe [email protected].

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost achizitionat. NU se accepta retururi pentru produsele care prezinta urmatoarele aspecte:

  • produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client;
  • produse care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice (inclusiv consumabilele acestora); 
  • produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
  • produsele care nu includ ambalajul original intact, certificatul de garantie in original, factura sau bonul fiscal, impreuna cu toate celelalte documente incluse in colet. 
  • Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, teste glicemie, accesorii aparate aerosoli, aparate de masaj, amplificatoare auditive, electrostimulare si produsele dedicate copiilor care intra la categoria de igiena personala) sunt acceptate la retur doar daca sunt sigilate si in ambalajul original.
Produsele trebuie returnate in ambalajul original, alaturi de toate actele insotitoare trimise: certificat de garantie, etichete intacte, factura.

In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, utilizare, zgarieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. 

Daca impreuna cu produsul achizitionat ai primit si diverse cadouri / materiale promotionale, este necesar ca impreuna cu produsul sa returnezi si materialele trimise. 

In urma constatarii bunei stari a produsului si a ambalajului, se va returna in contul clientului contravaloarea achitata pentru produs. Daca la achizitia produsului, transportul a fost suportat de client, contravaloarea costului pentru transport nu va face subiect al returului, respectiv valoarea returnata va reprezenta doar valoarea achitata pentru produs.

In situatia in care se doreste returnarea unui produs nefolosit, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa (factura / bon fiscal si certificat de garantie), deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, oferind clientului garantia ca produsul este original).

GARANTIA PRODUSELOR ACHIZITIONATE

La orice achizitie efectuata, cumparatorul trebuie sa verifice la primirea produsului, daca acesta este complet, daca are toate accesoriile si daca nu este deteriorat.

Accesoriile si consumabilele (mansetele tensiometrelor de brat, bateriile, etc.) nu beneficiaza de garantie. Deteriorarile precum: zgarieturile, crapaturile, rupturile, etc. care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii nu beneficiaza de garantie.
 
Garantia nu se acorda in urmatoarele conditii:
  • neprezentarea certificatului de garantie cu data exacta a cumpararii, stampilat si semnat, avand toate rubricile completate, impreuna cu documentul de achizitie (factura / bon fiscal);
  • defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, utilizare, intretinere, manipulare si depozitare, toate acestea mentionate in Manualul de Utilizare al produsului;
  • deteriorari provocate de cumparator prin utilizare neglijenta sau necorespunzatoare;
  • utilizare in medii necorespunzatoare: umezeala, caldura excesiva, radiatii;
  • defectiuni aparute ca urmare a neambalarii corespunzatoare a produsului, in momentul livrarii catre SC Ber Medical SRL de catre cumparator;
  • produsul prezinta semne de distrugere mecanica sau chimica;
  • produsul a fost reparat de persoane neautorizate;
  • utilizarea produsului in alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput; 

Societatea noastra declina orice responsabiltate pentru accidente sau prejudicii care au legatura cu folosirea necorespunzatoare a aparatului.